Diseño del blog

O Concello de Fene anuncia a convocatoria para 3 postos de Auxiliar Administrativo/a

16 de junio de 2022

O CONCELLO DE FENE PUBLICA A CONVOCATORIA PARA 3 POSTOS DE AUXLIAR ADMINISTRATIVO/A EN QUENDA LIBRE

REQUISITOS E SOLICITUDES: 

A titulación esixida é o título de ESO (Educación Secundaria obligatoria) ou equivalente así como o Celga 3

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través da sede electrónica do Concello de Fene nun prazo de 20 días naturais contados a partir do sguinte ao da publicación do anuncio do extracto da convocatoria no BOE (Boletín Oficial do Estado),

PROCESO SELECTIVO:
EXERCICIO 1. Obrigatorio e eliminatorio con un tempo máximo para a sua realización de 90 minutos 

Resolución por escrito dun cuestionario tipo test de 80 preguntas máis 6 de reserva.
A data de realización deste exercicio non terá lugar antes dos 4 meses posteriores á data de publicación da convocatoria no BOP

EXERCICIO 2. Obrigatorio e eliminatorio nun tempo de 60 minutos

Realización dunha proba de carácter práctico de informática (LibreOffice)

EXERCICIO 3 . Proba de coñecemento da lingua galega cun tempo máximo de realización de 30 minutos. 

Estarán exentos aqueles aspirantes que acrediten dentro do prazo de presentación de solicitudes estar en posesión do Celga3

Traducción directa ou inversa dun ou varios textos, en casteán ou galego.

TEMARIO
  1. A constitución española de 1978
  2. Organización territorial do Estado na Constitución
  3. Réxime local español
  4. A organización municipal
  5. A potestade regulamentaria local
  6. A administración electrónica
  7. A Lei 19/2013, de 9 de decembro, de transparencia, acceso á información pública e bo goberno.
  8. A protección de datos de carácter persoal
  9. Seguridade e hixiene no traballo
  10. Decreto lexislativo 2/2015, de 12 de febreiro, polo que se aproba o texto refundido das disposicións legais da Comunidade Autónoma de Galicia en materia de igualdade
  11. Real decreto lexislativo 1/2013, de 29 de novembro, polo que se aproba o texto refundido da Lei Xeral de Dereitos das Persoas con discapacidade e a súa inclusión social
  12. A Lei 40/2015, do 1 de outubro, de réxime xurídico do sector público
  13. Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas
  14. O procedemento administrativo
  15. O acto administrativo
  16. As facendas locais
  17. Os orzamentos das Entidades Locais
  18. Réxime xurídico dos contratos das administracións públicas
  19. O emprego público
  20. Manexo de ferramentas ofimáticas en entorno libre office
  21. O Real Decreto 1690/1986, de 11 de xullo, polo que se aproba o Regulamento de Poboación e Demarcación Territorial das Entidades Locais
  22. Normas e criterios básicos da atención ao público

Inscríbete a tu oposición o en las listas de contratación

Al solicitarlo te contactaremos para reservar una cita para la gestión.

Solicitar ahora
Share by: